eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
فریادهایی از جنس سکوت درونم اشک میریزند...
سکوتِ اختیاری ، تثبیت یه درد کهنه‌ست؛
تنها چیزی که می دانم این است که تن من مملو از زخم است و هنوز روی پاهای خودم ایستاده‌ام:))))
ای ملائک که به سنجیدنِ ما مشغولید، بنویسید که اندوهِ بشر بسیار است .
قراره اغما لیست همسایه ها رو بروز کنه کانال هایی که تمایل به همسایگی و شرایط پایین رو دارند لیست رو تا فردا همین موقع فور کنید. -آمار کانالتون +200 باشه. -وایب و موضوع کانالتون به کانالمون شبیه باشه. -کانالتون خصوصی نباشه. -اگه میخواید کانال رو چک نکنید و حمایت فقط یک طرفه باشه لطفا فور نکنید. تا زمانی که لیست همسایه ها درست نشده لطفا پاک نشه✨. چون جستجوی سراسری خرابه لینکتون رو ناشناس هم بفرستید. https://gkite.ir/es/8276221
میگفت: من هيچكس را رها نمي‌كنم ؛ اما دست كسى كه دلش با رفتن است را نمي‌گيرم:)).
‏تنها که می‌ماند ؛ سخت افسرده بود و می‌خواست کسی را صدا کند تا همدمش باشد اما از پیش می‌دانست که با دیگران حالش از این‌ که بود؛ بدتر می‌شد.
حرف‌هایم تکراری شده‌اند ، مثل زندگی‌ام . .
ما مُرده ایم ، توهمِ زندگی کردن را میزنیم ؛
و چه خوب بود که آدمی می‌توانست وقتی درد و مصیبتی دارد ماه‌ها بخوابد و چندین ماه بعد آسوده و تازه نفس از خواب برخیزد‌؛ اما هیچ‌کس نمی‌تواند چنین کاری بکند. باید بیدار ماند و درد کشید و با دردهای خود کنار آمد."
ما نه زندگی هایمان به قشنگی عکسهاست ، و نه دوست داشتن هایمان به تندی شعرها ... ما فقط یک مشت آدم معمولی هستیم ! که صبح ها صبحانه می‌خوریم، ظهرها ناهار، شبها غصه ...