تنها چیزی که می دانم این است که تن من مملو از زخم است و هنوز روی پاهای خودم ایستادهام:))))
قراره اغما لیست همسایه ها رو بروز کنه
کانال هایی که تمایل به همسایگی و شرایط پایین رو دارند لیست رو تا فردا همین موقع فور کنید.
-آمار کانالتون +200 باشه.
-وایب و موضوع کانالتون به کانالمون شبیه باشه.
-کانالتون خصوصی نباشه.
-اگه میخواید کانال رو چک نکنید و حمایت فقط یک طرفه باشه لطفا فور نکنید.
تا زمانی که لیست همسایه ها درست نشده لطفا پاک نشه✨.
چون جستجوی سراسری خرابه لینکتون رو ناشناس هم بفرستید.
https://gkite.ir/es/8276221
تنها که میماند ؛ سخت افسرده بود و میخواست کسی را صدا کند تا همدمش باشد اما از پیش میدانست که با دیگران حالش از این که بود؛ بدتر میشد.
و چه خوب بود که آدمی میتوانست وقتی درد و مصیبتی دارد ماهها بخوابد و چندین ماه بعد آسوده و تازه نفس از خواب برخیزد؛ اما هیچکس نمیتواند چنین کاری بکند. باید بیدار ماند و درد کشید و با دردهای خود کنار آمد."
ما نه زندگی هایمان به قشنگی عکسهاست ، و نه دوست داشتن هایمان به تندی شعرها ... ما فقط یک مشت آدم معمولی هستیم ! که صبح ها صبحانه میخوریم، ظهرها ناهار، شبها غصه ...