eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
دیگه نمیشه عاشق کسی شد ، هرکی الان داره تو ذهنش با یکی زندگی میکنه .!
ما را شکستگی به نهایت رسیده است، چَندان شکسته ایم که نَتوان دِگر شکست.
موسیقی تنها راه فرار است، بی آنکه خانه را ترک کنی‌.
میگفت: کودک که بودم ؛ گمان میکردم سردتر از بستنی چیزی وجود ندارد . حال که فکر میکنم میبینم سرد تر از بستنی ، قلب آدم هایی‌ست که تا میفهمند دوستشان داریم مارا ترک میکنند ...
ولی هرچقدم تند بدویی نمیتونی به دادم برسی:)))
من ماهی ام اما به سرم شوق نهنگ است این برکه بی حوصله اندازه من نیست !
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
آنقدر ندوید که در هنگام‌ رسیدن، دیگر رمقی برای شادمانی باقی نماند:))!
سلام
ما فاتحان شهر های رفته بر بادیم .
احساس می‌کنم به هرآنچه علاج ندارد ، مبتلا شده‌ام. . .