ولی من دیگه نمیخوام قوی باشم ، من میخوام شرایط جوری باشه که اصلاً نیازی نباشه قوی باشم.
مهم نیست چقدر به دیگران نزدیکیم ،
مهم این است کە هر کس باید به تنهایی با زندگی روبرو شود !.
ولی هیچوقت جلوتر از سنتون زندگی نکنین ، یهو به خودتون میاین میبینین هم سناتون از کارایی لذت میبرن که شما از انجام دادنش حالتون بهم میخوره .