مهم نیست چقدر به دیگران نزدیکیم ،
مهم این است کە هر کس باید به تنهایی با زندگی روبرو شود !.
ولی هیچوقت جلوتر از سنتون زندگی نکنین ، یهو به خودتون میاین میبینین هم سناتون از کارایی لذت میبرن که شما از انجام دادنش حالتون بهم میخوره .
‹اغمــٔـا›
◾️کسی تب ویو خواست آیدیشو با لینک چنلش بفرسته اینجا میام پیویش . https://secret.timefriend.net/1750
همسایه های عزیز لطفا برای تایید همسایگی #فور کنین🌱
و توی لیستتون باشیم
ساعت ها به حرفایی که میخواستیم بیانشان کنیم فکر کردیم و درنهایت در گوشه ای از مغزمان جان دادند.