ولی کاش زندگی متوقف شه ، فکرام و مغزم متوقف شن که بتونم خودمو جمع کنم واسه بقیه زندگی . . .
هیچکس بیدلیل شروع به نوشتن نمیکند کسی مینویسد که دردی دارد کسی مینویسد که روزها دیگر برایش عادی نیست کسی مینویسد که دارد از یک شکست، برمیگردد : )!