هیچکس بیدلیل شروع به نوشتن نمیکند کسی مینویسد که دردی دارد کسی مینویسد که روزها دیگر برایش عادی نیست کسی مینویسد که دارد از یک شکست، برمیگردد : )!
و در آخر به این نتیجه میرسی ك از همهی کسایی ك براشون وقت گذاشتی نیازمند تر بودی"
در افکارم بین جبهه ای ک بمب شیمیایی خورده نشسته ام ؛ به هر طرف فرار کنم باز نمیتوانم از عذاب کشیدن خلاص شوم .