eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
و من او را طوری نگاه می‌کردم انگار آخرین گلی بود که در جهان باقی مانده بود !.
سخت جانی هم حدی دارد ؛ گاهی آنقدر میشود عمیق به حالم گریست که در پهنایش میشود جسمِ بی جانم را دفن کرد .
و کاش آخر این مرگ "زندگی" باشه.
یک به یک، به درون خویش تبعید شدیم ؛
کاش متولد شدن من هم می‌ماند برای بعد، به کجایِ دنیا بر می‌خورد؟
و در اخر هر قلبی قاتل خودش را دوست دارد . !
میگفت: ناراحتی آدما رو جدی بگیرید! ناراحتی از اونا آدمای جدیدی میسازه که دیگه نمیشناسینشون:))
چه بیهوده اختراع شد سَم، شکنجه، تیغ، چوبه‌ی دار .. وقتی یک خاطره می تواند نفست را بند بیاورد زمین گیرت کند تو را به گریه بیندازد خونت را به جوش آورد . . .
و ما در تاریکی وجودمان دفن شده ایم !.
یه دوست داشتم هر موقع حالشو میپرسیدم حالش بد بود میگفت: ‹ شبم › میگفتم شب یعنی چی دیگه؟ میگفت: ‹ تاریکم › دلم تاریکه ولی آرومم مثلِ ستاره‌ها به مردم لبخند میزنم و نمیزارم بقیه حالمو بفهمن چقد شب بودیم و کسی نفهمید:)