eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
اول آرزوها میمیرند بعد انسان‌ها؛
شب دوباره همانیم؛ آزرده، غمگین، تنها و ترسیده از دنیا .. حتی اگر تمام روز، در قوی‌ترین حالت ممکن یک انسان زیسته‌ باشیم‌.
هرشب، در گوشه‌ای‌ از این‌ شهر آدم‌هایی‌ بخاطر پا گذاشتن.. بر مین خاطرات جان‌ می‌دهند !.
‏گفته بودی: اندوهت را به خاک بسپار؛ سپردم، باران آمد.. اندوهِ دیگری جوانه زد . .
بزرگ شدن همون عادت کردن به دنیاست؛
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
انسان‌ها همگی محکومند که روزی بمیرند؛ اما ایستاده مردن بهتر از زانو زده زیستن است:))!
سلام
میگفت: آدم‌ها یک بار عمیقا عاشق می‌شوند، چون فقط یک بار نمی‌ترسند که همه چیز خود را از دست بدهند؛ اما بعد از همان یک بار، ترس‌ها آنقدر عمیق می‌شوند که عشق، دیگر دور می‌ایستد.‌‌
من آدم نوشتن و سکوتم؛نه حرف زدن!
صدایِ کلماتم را دزدیدند و در بستر تکه ای کاغذ و قلم به اسارت گرفتند؛ پس نوشتم، اما اینبار با جوهرِ اشک هایم ، نوشته هایم را در قلبِ انسان های تنها به یادگار گذاشتم:)