eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
من آدم نوشتن و سکوتم؛نه حرف زدن!
صدایِ کلماتم را دزدیدند و در بستر تکه ای کاغذ و قلم به اسارت گرفتند؛ پس نوشتم، اما اینبار با جوهرِ اشک هایم ، نوشته هایم را در قلبِ انسان های تنها به یادگار گذاشتم:)
و زندگی بارش افکار ژرف و سلول خاکستری پر غبار زندان مغز است'
تنها چیزی که می‌تونه آدم‌ها رو تا اعماق قلبشون به هم نزدیک کنه، دردهای مشترکشونه.
جَنگ غرور هایمان که تمام شد بهم باز میگردیم !
و روزی زیر آوارِ رفتن‌ها،جان خواهیم داد؛
و بعد از سال ها نوادگانمان هیچ قصه‌ی عاشقانه ای  از نسل ما نخواهند شنید از بس که هر که آمد" رفت " و هر که" رفت " برنگشت:)))
اگه بخوام خودمو تو یه پاراگراف خلاصه کنم: هیچکس دلش برای او تنگ نمیشد، مرگش برای هیچکس کوچک‌ترین اهمیتی نداشت . . .!
نیاز دارم همه چیو همونطور و همونجا که هست بذارم و بدون اینکه خبر بدم برای یه مدت خیلی طولانی برم .
من؟اسیر فرصت های از دست رفته.