متاسفم که اینو میگم
ولی آدم خوب و مهربونی بودن در اکثر موقعیت ها
باعث نمیشه بقیه دوستون داشته باشن،
باعث میشه ازتون سوءاستفاده کنن!
‹اغمــٔـا›
-دِلمان مُرد؛ از بس زندهایم برای هیچ؛
-هیشکی واقعا خودِ واقعیمو نمیشناسه؛
وقتش رسیده است که دیگر از آن فرار نکنیم
و در عوض آن را بپذیریم.
این جهانِ به فنا رفته ماست
و ما به فنا رفتگانِ آن هستیم ..
اگه میدونستین بی توجهای به کسی که
دوستون داره چقدر ممکنه طرفو نابود کنه،
هیچوقت این کارو نمیکردین.
هدایت شده از بُـغض ِ خـــــونـے 🇵🇸
دِلَم تَب کَرده است...
هَزیان میگویَد !
دُرُست مِثل روز ِاوّلی که با اِضطِرابی کودَکانه به مَدرِسِه فِرِستادَنَش...
میتَرسَد آخَر یاد نَگیرد که چِگونه بی غَلَط بِنِویسَد : << دوستَت میدارَم :") >>
یک شب باید زیاده روی کرد.
در مستی، در غم، در دوست داشتن؛
در هر آنچه که همیشه محتاط بودهای ..
‹اغمــٔـا›
اونجا که پوبون میگه: هی دنبالم میگردی باز تنها که میزارنت.
اونجا که اشوان میگه: هرجا میرم تو خودمم غریب و مودی، کاشکی هنوزم واسم یه غریبه بودی .