eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
متاسفم که اینو میگم ولی آدم خوب و مهربونی بودن در اکثر موقعیت ها باعث نمیشه بقیه دوستون داشته باشن، باعث میشه ازتون سوءاستفاده کنن!
احتیاج به حرف زدن و شنیده شدن دارم!
انقد خود خوری کردم، تموم شدم.
‹اغمــٔـا›
-دِلمان مُرد؛ از بس زنده‌ایم برای هیچ؛
-هیشکی واقعا خودِ واقعیمو نمیشناسه؛
وقتش رسیده است که دیگر از آن فرار نکنیم و در عوض آن را بپذیریم. این جهانِ به فنا رفته ماست و ما به فنا رفتگانِ آن هستیم ..
اگه میدونستین بی توجه‌ای به کسی که دوستون داره چقدر ممکنه طرفو نابود کنه، هیچوقت این کارو نمیکردین.
نشون ندادنِ اینکه چقدر حالت بده واقعا کار سختیه .
صدای رفتار آدمها انقدر واسم بلند شده که دیگه صدای حرفاشونو نمیشنوم:)))
هدایت شده از بُـغض ِ خـــــونـے 🇵🇸
دِلَم تَب کَرده است... هَزیان میگویَد ! دُرُست مِثل روز  ِاوّلی که با اِضطِرابی کودَکانه به مَدرِسِه فِرِستادَنَش... میتَرسَد آخَر یاد نَگیرد که چِگونه بی غَلَط بِنِویسَد : << دوستَت میدارَم :") >>
یک شب باید زیاده روی کرد. در مستی، در غم، در دوست داشتن؛ در هر آنچه که همیشه محتاط بوده‌ای ..
‹اغمــٔـا›
اونجا که پوبون میگه: هی دنبالم میگردی باز تنها که میزارنت.
اونجا که اشوان میگه: هرجا میرم تو خودمم غریب و مودی، کاشکی هنوزم واسم یه غریبه بودی .