و در ازدحام دنیا اگر انسانی را یافتیکه تورا میفهمد رهایش نکن . . . .
گاهی لحظه های سکوت
پُر هیاهوترین دقایق زندگی هستند
مملو از آنچه می خواهیم بگوییم
ولی نمیتوانیم .
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
بالاخره حق هممونه جلو یه نفر هم که شده تو این دنیا خودمونو توضیح ندیم و بلدمون باشه:))!
میگفت:
هر کسی اندازه یه پیام دادن یا زنگ زدن وقت خالی داره،خودتون رو گول نزنید( :