میگفت:
هر کسی اندازه یه پیام دادن یا زنگ زدن وقت خالی داره،خودتون رو گول نزنید( :
"جانم خسته است!"
خستگیای که نه جسمی نه روحیه.انگار بیشتر از حرفاست.شبیه وقت هایی که از همه چیز بریدی یه جور تهی شدن،از همه چیز.
با مغز و قلبم سه تا آدم متفاوتیم که هیچ نقطه اشتراکی نداریم و فقط جنگ روانی بینمونه.