eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
مطمعنم اگه مغزم پا داشت از این‌همه حرفی که بهش میزدم فرار میکرد . !
آن زمان که این کالبد خاکی را بشکافیم، دَرون آن رویاهای مرگ‌باری را می بینیم ..
شُد‌ شد،نَشد از کنار هم رد میشیم وانمود می‌کنیم‌ همدیگه‌رو نمیشناسیم:)
در من ، منی مرده و دفن شده و تو نمی‌دانی . !
"جانم خسته است!" خستگی‌ای که نه جسمی نه روحیه.انگار بیشتر از حرفاست.شبیه وقت هایی که از همه چیز بریدی یه جور تهی شدن،از همه چیز.
من اشک را با گریه‌هآیم خسته کردم . .
با مغز و قلبم سه تا آدم متفاوتیم که هیچ نقطه اشتراکی نداریم و فقط جنگ روانی بینمونه.
و ‏ما سال‌ها اندوه را بر دوش کشیدیم ‏و صبح طلوع نکرد.
گفتی‌ که‌ شاهکار شما در زمانه چیست؟! بالله که زنده بودن ما شاهکار ماست . .
و اما خدا نکند .. آدمی‌ نفرت‌‌ انگیزترین‌ موجود‌ جهان‌ را در آینه‌ ببیند!
سینه مالامالِ درد است، ای دریغا مرهمی .