eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
پشت وانته نوشته بود: "حرص نخور،کفن جیب نداره."
انسان یک نگاه را بهتر از یک حرف به خاطر می سپارد.
کاش تولد من هم می‌ماند برای بعد ، به کجای دنیا بَر می‌خورد؟!
نشسته‌ام وسط زندگی، صبور، غمگین، امیدوار، خسته و ادامه دهنده و ادامه دهنده .
از حد گذشت درد و به درمان نمیرسیم:)
و ‏چگونه می‌توان گرد هم آورد هزار تکّه‌ی پراکنده‌ی یک آدم را؟
میگفت: چشماتو باز میکنی میبینی کسایی که یه زمانی همه‌ی زندگیت بودن ، هیچ کجایِ زندگیت نیستن . . .
من از آنها متنفر نیستم فقط وقتی دور و برم نیستند، احساس بهتری دارم ! . .
ما در نهایت توسط ناگفته هایمان کشته خواهیم شد.
انسان موجودیست که ساعت ها میشینه با جدیت و تمرکز بالا، به حرف هایی فکر میکنه که هیچوقت قرار نیست بزنه..
گاهی فراموش می‌کرد که زنده‌ است :`)