eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
سپس پرسید حالا می‌خواهی چکار کنی؟ گفت: همان کاری که سال‌ها پیش باید می‌کردم. کنار بیایم؛
‹اغمــٔـا›
؛
خوشبختی هایم را با عجله در سرنوشتم نوشته بودند بد خط بود روزگار نتوانست آنهارا بخواند.
باید بگویم دیگر چیزهای زیادی برایم آن اهمیت سابق را ندارند و این خوب که نه عالی است؛
‏پوسته یِ ظاهرى چه اهميتى دارد؟ درونم ويرانه است!
شرح وضعیت: «تا مرگ فاصله‌ای نیست از اینجا که منم!»
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
دیگه نه میشه از این روزا گذشت نه میشه که به عقب برگشت:))!
سلام
اگر راست است که هرکسی یک ستاره در آسمان دارد، ستاره‌ی من باید دور، تاریک و بی‌معنی باشد. شاید اصلاًمن ستاره‌ای نداشته‌ام.
و کاش توهم مانندِ غم و دلتنگی‌ات ماندگار و عمیق بودی !.
من واقعاً دارم همه‌ی تلاشمو میکنم تا ادامه بدم ، اما اگه یه روز چشماتو باز کردی و من نبودم ، خیلی متأسفم:)))