eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
دیگه نه میشه از این روزا گذشت نه میشه که به عقب برگشت:))!
سلام
اگر راست است که هرکسی یک ستاره در آسمان دارد، ستاره‌ی من باید دور، تاریک و بی‌معنی باشد. شاید اصلاًمن ستاره‌ای نداشته‌ام.
و کاش توهم مانندِ غم و دلتنگی‌ات ماندگار و عمیق بودی !.
من واقعاً دارم همه‌ی تلاشمو میکنم تا ادامه بدم ، اما اگه یه روز چشماتو باز کردی و من نبودم ، خیلی متأسفم:)))
بیخیالِ طفره رفتن ، غمگینم . . .
با اینکه فکر میکردم خیلی به او نزدیکم نتوانستم بفهمم در درونش چه میگذرد حتی نزدیک ترین آدم ها هم حرف های ناگفته زیادی دارند، شاید کلمات برای پوشاندن چیزی به وجود می آیند؛ چیزی را میگویی، تا چیزی را نگویی.
‏بغضش را قورت داد و گوشه‌ی دفترش نوشت: رسیدن سعادت میخواست، ما نداشتیم.
دل گرفته ی من وا شدن نمی داند!
وگاهی آماده‌ام همه‌ چیزم را بدهم تا هیچ پیوندی با جهانِ انسان‌ها نداشته باشم! : )
سهم ما زین جهان یک جان بود همان جانی که یکبار دادند صدهزار بار ربودند . . .