امشب گفتم آدم به همه چی عادت میکنه، غیر از دوست داشته نشدن.
آدم از دوست داشته نشدن میمیره:)))
آدم نمیتواند تحمل کند ، بالاخره باید داشت ، انسانی را باید داشت که غمِ انسان را دریابد .!
ولی خیلی از ماها مدت ها پیش مردیم!
تو سکوتی که هیچوقت، هیچکس،
هیچجوره درکش نکرد . . .