من یک بار به کسی التماس کردم
که مراهمانگونه که دوستش دارم ،
دوست بدارد ..
و این غم انگیزترین کاری بود ؛
که تا به حال انجام دادم:))
روحم خانهی خرابهی متروکیست که زن و شوهر جوانی در آن خود را به دار آویخته اند . . .
بعضیا باید الان تو زندگیمون باشن؛
نه یک ساعت بعد، نه یک روز بعد،
نه یک ماه بعد، نه چندین سال بعد،
الان؛ همین حالا ...
بعدا به درد نمیخوره...(:
من اون روزی كه داشتم با يكی حرف ميزدم و همش تو رو به جای اون تصور ميكردم فهميدم بايد تا آخرش تنها باشم.