eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
من یک بار به کسی التماس کردم که مراهمانگونه که دوستش دارم ، دوست بدارد .. و این غم انگیزترین کاری بود ؛ که تا به حال انجام دادم:))
امروز تو خیابون یه مشت درد دوپا دیدم که آدم پوشیده بودن ؛
ای اندوه . ! آیا زانوانت از زدن بر سینه هامان بدرد نیامد ؟
شده‌ام پیر در آغاز جوان سالگیم شده‌ام خسته ز تکرار بیچارگی‌ام؛
‏روحم خانه‌ی خرابه‌ی متروکی‌ست که زن و شوهر جوانی در آن خود را به دار آویخته اند . . .
شاید خواب توانست اشکهایم را کنترل کند .
بعضیا باید الان تو زندگیمون باشن؛ نه یک ساعت بعد، نه یک روز بعد، نه یک ماه بعد، نه چندین سال بعد، الان‌؛ همین ‌حالا ... بعدا به درد نمیخوره...(:
‹اغمــٔـا›
شاید، همیشه کلمه ای برای خاطرات بود نه آدما.
امید رهایی نیست؛ وقتی همه دیواریم ..
من اون روزی كه داشتم با يكی حرف ميزدم و همش تو رو به جای اون تصور ميكردم فهميدم بايد تا آخرش تنها باشم.