eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
حسرت‌ می‌خوریم‌ که‌ جوانی‌ مان‌ را‌ جویدیم‌ و آرزوهای‌ مان‌ در‌ دودِ سیگار و بخارِ چایی‌ به‌ هوا‌ رفت! برای‌ هر‌ بار دوستت‌ دارم؛‌هزاران‌ بار پشیمان‌ شدیم‌ و برای‌ هر‌ پشیمانی‌ هزاران‌ بار‌ گریستیم . .
باید چیزی نمی‌پرسیدیم، باید چیزی نمی‌دانستیم، باید چیزی نمی‌فهمیدیم. این "فهمیدن" بود که درد داشت و این ما بودیم که درمانی نداشتیم:)))
حال مرا از شب‌ بپرس، روز هیچ از من نمیداند..!
تقریبا هیچ شبی مطمئن نبودم چه کسی را می‌خوابانم: خودم یا بخشی از افکار راجع به خودم؟!
و ما چایمان در استکان، کودکیمان در کوچه‌ ها، خوشی هایمان در سینه، عزیزانمان در دور دست و لبخندهایمان در عکس‌ ها جا ماندند: ).
گاهی برای رهایی، چیزی را از وجود خودت کم می‌کنی به امیدِ آنکه غم نیز از وجودت پاک شود. توهمی بیش نیست ولی برای اندک زمانی سرت را گرم می‌کند. .
آخرش میفهمی بی خیالی، تنها راه تحمل رفتار عجیب آدمهاست.!
-و من دلم برای حالی که برای کسی مهم نیست می‌سوزد؛
چیزی نیس فقط.. ‏من یخورده زندگی تو مشکلاتم دارم.
‌پايانى براى قصه‌ها نيست. خسته‌ام از جنس قلابى آدم‌ها. دار ميزنم خاطرات كسى را كه مرا آزرده حالم خوب است اما گذشته‌ام درد می‌كند!