ضربه سختی خورده بودم و درس دشواری نیز آموخته بودم اینکه نمیتوانی به هیچکس جز خودت تکیه کنی :)
حوالی دلت، درکنجی آرام
جایی برای خستگیهایم خالی کن؛
برای رسیدن به تو بسیار دویدهام . . !
‹اغمــٔـا›
به سراغ من اگر می آیید، نرم و آهسته بیایید مبادا که ترک بردارد چینی نارک تنهایی من . .
دردیست به جانم ولی نیست طبیبی
پنهان شده در خندهی من بغض عجیبی . .
هیچکس بابت رفتاری ک با من
کرد عذر خواهی نکرد ،
فقط منو بخاطر واکنشم
سرزنش کردن .!