eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
ادما پشیمونت میکنن اونقدری که دیگه نمیتونی با هیچ‌کدومشون مهربون باشی.
هیچ چیزی مهم نیست،حتی خودم برای خودم..!
میگفت: یه نفر دستش خورد به قهوه ریخت رو تقویم همه روزا تلخ شد:)))
و شبی خواهد بود که پس از آن نباشد فردایی
متلاشی ام،از فرقِ سَر تا نوکِ انگشتان پا ‌؛
به درون خویش سقـوط می‌کنم،اما به انتهـا نمی‌رسم.
چیزای زیادی از دنیا نخواستیم، همونا هم نشد!
واقعیت تا دلت بخواهد نا امید کننده است؛ فکر کنم دوباره باید به آن برگردم:)
انگار روی لبه پرتگاهی راه می‌روم که چند هزار نفر از پشت سر به من فشار می‌آورند و می‌خواهند به دره پرتم کنند.
من آرامم فقط کمی بی‌حوصله‌ام ، آسمان روی سرم سنگینی میکند ، تمامِ خنده‌هایم را نذر کرده‌ام که گریه‌ام نگیرد ، هرچه خودم را به کوچهٔ بی خیالی میزنم باز از سر کوچهٔ دلتنگی در می‌اورم ، من خوبم ، اما تو باور نکن.