eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
میگفت: من از مرگ بخاطر خودم نمی‌ترسم، بخاطر تو می‌ترسم که بعد از من کسی مراقبت نیست:)
منو مغزم خیلی باهم درگیریم و این جنگ نابرابر رو هر شب اون میبره!
و من از درون فریاد میکشم. فریادم صدا نداره، درد داره.
حرف دل را به که گویم؟ که نکوبد بر سرم همه اول به تسلی و به آخر زخم اند؛
از اینجا به بعدش همش گریست. - تاریکی و تنهای و کلی اشک. اشکایی ك ممکنه رودخونه بشن و تو رو هزاران بار غرق کنن، اما کسی میفهمه؟ نه.
ولی من تا ب خودم اومدم دیدم توی دنیای خودم گم شدم؛
چرا زبان بگشایم؟ که دردهای بزرگ به جز سکوت ندارند مرهمی دیگر...
یه اتاق و هزاران فکر ؛
از من ، منی ماند که دیگر دل ندارد.
باید به فکر یه من دیگه باشم ؛ این من داره ته میکشه‌"