وﻗﺘﯽ ﺍﻧﺴﺎﻥﻫﺎ ﺍﺯ ﺗﻨﻬﺎﯾﯽ میﻧﺎﻟﻨﺪ،
ﻣﻨﻈﻮﺭﺷﺎﻥ ﺍﯾﻦ ﻧﯿﺴﺖ
ﮐﻪ ﺍﻃﺮﺍﻓﺸﺎﻥ ﺧﻠﻮﺕ ﺍﺳﺖ
ﺑﻠﮑﻪ ﻣﻨﻈﻮﺭﺷﺎﻥ ﺍﯾﻦ ﺍﺳﺖ ﮐﻪ
هیچکس ﻧﻤﯽﻓﻬﻤﺪ ﭼﻪ ﻣﯽﮔﻮﯾﻨﺪ .
دقیقا شدم مثل بچههایی که میفتن زمین و زخمی میشن ولی بلند میشن میگن : اصلانم دردم نیومد:)))
حافظه چیزی بود لغزنده؛ مثل خزه روی یک سطح لیز ، و خیلی راحت میتوانست تعادل کسی را به هم بزند و زمین بیندازدش . . .
بهت قول میدم دارم همهی تلاشمو میکنم ، اما اگه یه روز بیدار شدی و من نبودم ، خیلی متأسفم !
پخته نخواهی شد مگر بعد از آنکه احساس کردی سرشار از سخنی ولی لازم نمی دانی به کسی چیزی از آن بگویی.
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
دروغ بود ماهی و هر وقت از آب بگیری تازه نیست،ماهی من مُرده بود:))!