eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
و فراموشی دروغیست که مغز از قلب می‌خواهد باورش کند'
"ما در غَم های خود غرق شدیم"
روی زمان بیش از حد حساب کرده بودم؛ زمان هیچ مسئله‌ای را حل نمی‌کند، زمان فقط آدم را پیر می‌کند !
گاهی فقط خودت می‌دانی که چقدر ویرانه‌ای:))))
لبخندش برآمده از قدرتش بودوگرنه درون پرالتهابی داشت.
ما نه بلد بودیم چجوری شروع کنیم و نه آدم تموم کردن بودیم آدما خودشون میومدن و خودشونم میرفتن آخرشم خودمون موندیمو تنهاییمون: )
جز خودم هیچکسی در غم تنهایی من، مثل فواره سر گریه به دامان نگرفت !
یه قسمتی از من درد میکنه که واسش اسمی ندارم، صدایی ندارم،مکانی ندارم،حالتی ندارم،توضیحی ندارم،فقط میتونم بگم یه بخشی از من درد میکنه .
و من توده‌ای از افکار بی‌پایانِ فهمیده نشده ؛
دلخور از همگان می‌نشست و به ماه خیره می‌شد می‌دانست که او نگاه‌های تنها را خیلی خوب می‌شناسد:))
میگفت: من گمان می‌کردم که برای دلباخته کردنش باید لبخند برلبانش بنشانم ولی هربار که می‌خندید این من بودم که عاشقش می‌شدم !.