eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
من اون مجسمه ایَم که لبخندشو چاقو تراشید؛
تو آرزوهامون یه پوشه هست به اسم"حسرت به دل" که قشنگترین آرزوها مون توشه . . .
‹اغمــٔـا›
؛
نفرت در وجودم زبانه می‌کشد. خستگی آنن ریشه میزند در من. غم روحم را در آغوش می‌گیرد. زندگی دست و پاهای آزادی را می‌گیرد که نگریزد. و مرگ با سیاهی خود در وجود تاریک من حل میشود و همه چیز در پیش دیدگانم محو میشود.
گاهی می رویم؛ نه از سر میل به رفتن، بلکه از سر بی‌ فایدگیِ ماندن.
روزها می‌آیند و می‌روند ؛ ما کجای این قصه‌ایم؟
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
کاش وسط این زندگی یه اتفاق خوب یهو پاش پیج میخورد و میوفتاد:))!
سلام
می‌دانی؛ من خواب را دوست دارم هرگاه که بیدارم زندگی‌ام تمایل عجیبی به فروپاشی دارد!
میگفت: ولی یه روز میفهمی من چقدر بی سرو صدا حواسم بهت بود:)
ما خسته ایم. و صدای خستگی‌امان به گوش کسی نمیرسد.