کاش زندگی متوقف شه ، فکرام و مغزم متوقف شن که بتونم خودمو جمع کنم واسه بقیه زندگی !
چیزی از فرقِ سرش به سرعت پایین آمد، از چشمهایش بیرون زد، گلویش را خراشید و توی دلش فرو ریخت، این شکلِ طبیعیِ چیزی بود، که بعدها فهمید غصه است:)))
چرا با رفتاراتون کاری میکنین از چشم آدما بیوفتین ؟ چرا باید یه حرفی بزنین که دیگه هیچ وقت جایگاه قبلی رو تو زندگی آدما نداشته باشید ؟
نمیدانستم چرا میخواهم بگریم ؛
اما میدانستم اگر کسی با من حرف بزند
یا دقیق نگاهم کند . .
یک هفتهی تمام خواهم گریست : )!
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
آدم ها رو وسط یه راهی ول نکنین که کل مسیر رو به خاطر شما اومده:))!