eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
من از فریب دادن خودم میترسم، میترسم که به واقعیت آن طور نگاه کنم که خودم دلم میخواهد نه آنطور که واقعا هست ..
میگفت: هرکسی که منو میشناخت صدام میکرد منطقی ، بی احساس ، گاهی هم سنگدل اما واقعا اینطوری نبودم حتی شاید از پراحساس‌ترین آدما هم احساساتی‌تر بودم ، اما اعتقاد داشتم نباید افسار این احساسات رو رها کنم ، نمیخواستم بی موقع اسیر عشق باشم همه احساساتم را سرکوب کردم ، تا آدمش برسد ، تا موقعش برسد ، تا احساسش کنم ، رسید اما نشد:)))
خلاصه شد‌ در رفت آدم ماندن نبود .
-صاعِقه زد . به هر چی که داشتیم !
سهم ما از همدیگر زخمهایی بود ، که به التیام تَن ندادند .
آدمای زندگی من جایی نرفتن؛ جمله شدن توی متنایی ك می‌نویسم، غم شدن رفتن تو قلبم، آهنگ‌های غمگین پلی‌لیستم شدن، دلیل شب نخوابیدنا شدن. هیچ‌جا نرفتن !
من در آرزوی هیچ آسایشِ دیگری، جز آسایش خوابِ مرگ نیستم ؛
همه چی فقط اولش ترس داره.
من؟ نمیدونم شاید فقط یه جسم. فکر میکنم خیلی وقته مردم.!
- کجایند کسانی ک چون جانمان گرانبها بودند و حالا تنها غمشان در ما ریشه زده است .‌.