eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
گاهی همه چیز مثل کام آخر سیگار است ، نه میتوانی ولش کنی و نه یک کام سنگین بگیری:))!
سلام
هوا گرفته است انگار کسی را با "دوستت دارمِ" نگفته‌اش، دفن کرده اند...
هميشه مقداری غم پشت سر هر " اشكالی نداره" هست...
اگه برات مهم باشم ، کاری که ناراحتم کنه رو انجام نمیدی و اگر انجامش بدی پس اهمیتی برات نداشتم و این دیگه بحث و دعوا نداره.
دیری است مانده یک جسد سرد در خلوت کبود اتاقم! هر عضو آن ز عضو دگر دور مانده است، گویی که قطعه، قطعه‌ی دیگر را از خویش رانده است ..
برای آغاز یه رابطه معمولا پسرا قدم اولو برمیدارن ولی بدونین اگه یه دختر قدم اولو برداشت مطمئن باشید هیچکس بعد اون شمارو به اون اندازه دوست نخواهد داشت…!(:
من از مردم متنفر نیستم، فقط حس بهتری دارم وقتی دور و برم نیستند..
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
اگه کسی ازتون ناراحته ازدلش دربیارید حتما دوستون داره که ازدستتون ناراحت شده.. کسی که دوست نداره هیچ چیزت واسش مهم نیس:))!
سلام