eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
گاهی مودت اینطوریه که دلت میخواد بشینی واسه هر اتفاقی که از اول زندگیت افتاده گریه کنی . . .
‏من از کجا می‌آیم؟ كه این چنین به بوی شب آغشته‌ام؟
هرگز نفهمیدم فراموش کردن درد داشت یا فراموش شدن؛به هر حال دارم فراموش میکنم فراموش شدنم را .
آدمیزاد، تومارِ طولانی انتظار است ؛
ما با نگاه ناباور،فاجعه را تاب آوردیم تنهایی را تاب آورده‌ایم و خاموشی را و در اعماق خاکستر می‌تپیم.
اَفکارم همانند‌ موریانه‌هایی‌ در تنه‌ درخت‌، جسمم‌ را‌ میخورند: ).
میگفت: تو خوشت میاد از دیگران مراقبت کنی چون اون بخشی از وجود خودت رو التیام میده که نیاز داشت یکی ازت مراقبت کنه ولی نشد.
از جهان دیگرید و از جهان دیگرم . . !
زنده مانده‌ایم. اما این‌بار با تن‌هایی خالی از جان، با قلب‌هایی آغشته به درد و چشمانی خیره به خوشبختی در آن نقطه‌ی دور..
دلم میخواهد خودم را از تنم در بیاورم بشورم بچلانم و روی طناب حیاطمان پهن کنم‌فردا بیایم و ببینم که مرا باد با خود برده است..