شازدهکوچولوپرسید:چرا آدما وقتی میفهمنبودنشون باعث دلگرمیته خودشونو ازت دریغ میکنن؟
روباهگفت: خب بالاخره یجایی باید معلوم بشه که آدم نیستند؛
وقتی با او صحبت میکردند ، خستهاش میکردند. اذهان کوچک و سطحیاندیششان پر از خالی بود.