دست بردار از این فکر که تمام مدت مزاحمی ، که شخص کنارت را اذیت میکنی . اگر مردم از تو خوششان نیاید میتوانند اعتراض کنند و اگر شهامت اعتراض ندارند ، مشکل خودشان است .
عشق به کسی که
پاسخ احساست را نمیدهد ،
ممکن است در کتابها هیجان انگیز باشد ،
ولی در واقعیت به شکل غیر قابل تحملی خسته کننده است:))))
سخت جانی هم حدی دارد ؛ گاهی آنقدر میشود عمیق به حالم گریست که در پهنایش میشود جسمِ بی جانم را دفن کرد !.
ولی یه شب،نمیدونم کی فقط میدونم یه شب،از همه چی زده میشم، از همه عاصی میشم میرم و دیگه پشتمم نگاه نمیکنم . .
میگفت:
وقتایی که به یکی میگم میگذره، یادت میره، یاد تموم اتفاقاتی میافتم که قرار بوده خیلی قبل تر از یادم بره و نرفته، هیچوقتم نمیره!