ولی یه شب،نمیدونم کی فقط میدونم یه شب،از همه چی زده میشم، از همه عاصی میشم میرم و دیگه پشتمم نگاه نمیکنم . .
میگفت:
وقتایی که به یکی میگم میگذره، یادت میره، یاد تموم اتفاقاتی میافتم که قرار بوده خیلی قبل تر از یادم بره و نرفته، هیچوقتم نمیره!
حالاکه فکر میکنم میبینم کنار آمده ام با بی احساس بودن و اینطور فکر میکنم که گاهی آدمی نیاز دارد بی احساس باشد تا به نسبت همه چیز بیخیال باشد و زندگی آسوده تری داشته باشد.
آدم هميشه فكر مىكنه كه میشه برگشت
میشه درستش کرد، میشه توضیح داد
میشه جبرانش کرد ولی میدونی
آدم هميشه اشتباه مىكنه:)