eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
یه جوری رفتم تو خودم که راه برگشتن رو گم کرده ام . . .
آدم به سخت جانی من نیست در جهان؛
تا خِر خِره تو تظاهر به خوب بودنمو فقط خودم میدونم چقدر خوب نیستم . !
انقدر پُرم که توو خودمم جا نمیشم .
ولی یه شب،نمیدونم کی فقط میدونم یه شب،از همه چی زده میشم، از همه عاصی میشم میرم و دیگه پشتمم نگاه نمیکنم . .
میگفت: وقتایی که به یکی میگم میگذره، یادت میره، یاد تموم اتفاقاتی می‌‌افتم که قرار بوده خیلی قبل‌ تر از یادم بره و نرفته، هیچوقتم نمیره!
سراپا دردِ درمان ناپذیرم"
حالاکه فکر میکنم میبینم کنار آمده ام با بی احساس بودن و اینطور فکر میکنم که گاهی آدمی نیاز دارد بی احساس باشد تا به نسبت همه چیز بیخیال باشد و زندگی آسوده تری داشته باشد.
آدم هميشه فكر مى‌كنه كه میشه برگشت میشه درستش کرد، میشه توضیح داد میشه جبرانش کرد ولی میدونی آدم هميشه اشتباه مى‌كنه:)
و یک روز همه ی ما از این جهان فارغ خواهیم شد.