به آن بخش از وجودم پناه بردم که هیچکس را دوست نداشت
و در همانجا تا ابد پناه گرفتم ؛
‹اغمــٔـا›
می خواستم که شعله شوم سرکشی کنم. مرغی شدم به کنج قفس بسته و اسیر . .
گفتند چرا دل سپارم من به تو؟
چشمان تورا ندیده بودند آنها مگر . .
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
گاهی باید از دیگران فاصله بگیری اگر اهمیت دادند، ارزشت را خواهی فهمید و اگر اهمیتی ندادند خواهی فهمید کجا ایستادهای:))!