eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
یه چیز در مورد زندگی یاد گرفتم اونم‌ اینه که : تو میتونی برای یک نفر مهم باشی ولی نه برای همیشه .
کاش‌ ناشناخته‌ می‌ ماندند‌؛ آدم‌ هایی‌ که‌ فکرمی‌کردیم‌ بهترین‌اند.. آن‌ هایی‌ که‌ رویِ‌ معرفتشان‌ حساب کرده‌‌بودیم، کاش‌ سر از کارشان‌ در نمی‌آوردیم آن‌ رویِ‌ سکه‌ شان‌ را‌ نمی‌دیدیم، نقابشان‌ را‌ کنار‌ نمی‌ زدیم، کاش‌ تصوراتمان‌ را‌، اعتمادمان‌ را، آرامشمان‌ را، خراب‌ نمی‌کردیم .
هرگز نگو بعد من به کجا می‌روی یا من بعد تو چه می‌کنم، بعدِ تو دیگر بعدی برای من نمانده است:))))
تنهایی ادم ها بزرگ است خیلی بزرگ، شاید به وسعت یک دریا حتی؛ اما برای پر کردنش یک لیوان محبت کافیست. .
‹اغمــٔـا›
من که اصرار ندارم،تو خودت مختاری یا بمان، یا که نرو، یا نگهت میدارم . .
هیچکس چشم به راه من دیوانه نبود هرچه بر در زدم انگار کسی خانه نبود . .
هرچی بیشتر میگذره بیشتر دلم میخواد ساکت باشم و در مورد هیچی با هیچکس حرف نزنم.
زندگی مثل پانتومیمه حرف بزنی باختی!
+ می‌خوام برم! - میشه تو بمونی، من برم؟ + وا چرا آخه؟ - چون رفتن آسونه ولی موندن وُ دیدنِ رفتن سخته خیلی سخت :)!
از لحاظ روحی احتیاج دارم ، برگردیم به روزایِ خوب گذشتمون . .
باخته اند تن هایشان را سخت به خستگی '
می‌گفت: رابطه با آدم درست یعنی دوس داشتن خودت هزار بار بیشتر از قبل.