eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از - ᴛɪʀᴇᴅ
‏من حفظياتم خوب نيست ، ولی فاصله رو بلدم حفظ كنم .
سلام
عادی شدن منو می‌ترسونه، عادی شدن ذوقی که برای کار داری، عادی شدن قشنگی‌های کوچک اطراف، عادی شدن روابط، عادی شدن حس‌ها، عادی شدن زندگی..
همین که شایع گفت : از غمگین گذشت، دیگه همه عصبانین.
و درونِ هر انسان داستانی‌ست که دوست دارد آن را فراموش کند !
چیزی به‌نام "تغییر بدون درد" و "رشد بدون ناراحتی" وجود ندارد!
لاف طاقت زده‌ام، کم گنهی نیست مرا:))
میگفت: وقتی حالت خوب نیس خاطره ها زود تر از همه میان عیادتت"
اگر میخواهید بروید بروید و هرگز بازنگردید . لااقل به رفتن وفادار باشید ، تا ماهم به فراموش شدنتان عادت کنیم .
این روزا دیگه‌نمیدونم بین خودم و اتاقم، کدوممون بهَم ریخته تریم . . .
انقدر آشوبم‌که هیچ چیز، هیچ‌کس‌ مرا نخواهد فهمید !