eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام
عادی شدن منو می‌ترسونه، عادی شدن ذوقی که برای کار داری، عادی شدن قشنگی‌های کوچک اطراف، عادی شدن روابط، عادی شدن حس‌ها، عادی شدن زندگی..
همین که شایع گفت : از غمگین گذشت، دیگه همه عصبانین.
و درونِ هر انسان داستانی‌ست که دوست دارد آن را فراموش کند !
چیزی به‌نام "تغییر بدون درد" و "رشد بدون ناراحتی" وجود ندارد!
لاف طاقت زده‌ام، کم گنهی نیست مرا:))
میگفت: وقتی حالت خوب نیس خاطره ها زود تر از همه میان عیادتت"
اگر میخواهید بروید بروید و هرگز بازنگردید . لااقل به رفتن وفادار باشید ، تا ماهم به فراموش شدنتان عادت کنیم .
این روزا دیگه‌نمیدونم بین خودم و اتاقم، کدوممون بهَم ریخته تریم . . .
انقدر آشوبم‌که هیچ چیز، هیچ‌کس‌ مرا نخواهد فهمید !
این‌جا مردم تلاش می‌کنند تا زندگی را ادامه بدهند اما کارِ ساده‌ای نیست ؛