eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
به آدم دروغ می‌گویند! آدم دروغ‌ها را می‌بیند و به روی خودش نمی‌آورد. در واقع آن‌ها را تحمل می‌کند. آن‌وقت فکر می‌کنند آدم احمق است، نمی‌فهمد...
و چه فاصله ی سهمگینی است میان آنچه آدمی حس می کند وآنچه را که نمی تواند برای دیگران بازگو کند!
‹اغمــٔـا›
عمرت دراز باد که ما را فراقِ تو خوش می‌بَرد به زاری و خوش زار می‌کُشد . .
گفتمش با من بمان. گفت : هستم، غم مخور! بی وفایان وعده های پوچ راحت میدهند . .
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
مراقب چیزهایی که شکستند و کاریشان هم نمی شود کرد و مراقب آن هایی که هنوز هم می شود مانع شکستن شان شد،باش:))!
سلام
"همه از مرگ میترسند، من از زندگی سمج خودم." همین بود. حکایت همین بود و اگر او با باران هم سقوط میکرد، باز زنده ماندن مثل کنه رهایش نمیکرد.
‏«همیشه افراد ساکت را دوس داشته ام، هیچگاه نمی فهمی که در حال رقصیدن در رویای خویشند و یا بار هستی را به دوش می کشند.»
به اسم مرهم می‌آیند، زخم‌ترین آدم‌ها.
قربانی، قربانی تولید می‌کند! آدم‌هایی که ما را رنج می‌دهند، خیلی اوقات رنج کشیده‌هایی هستند که از زخم‌های خودشان نتوانستند عبور کنند . .
مى‌گويند كه درد ‏آدم‌ها را به هم نزديک مى‌كند؛ ‏به من بگو ‏كدام‌مان شاد هستيم ‏كه اين همه از هم دور مانده‌ايم؟:)