بزرگترین مصیبت دنیا قحطی و جنگ نیست؛ نامهربانى انسانهایی است که مهربان مینمودن . .
بار دیگر سعی کرد در قلبِ خود دنبالِ جایی بگردد که سخت نشده باشد ، اما چیزی نیافت"
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
برای خودت زندگی کن برای خودت بمیر دیگران دیگرانند هر چقدر نزدیک و عزیز باشند روزی نشانت میدهند که دیگرانند:))!
ﺑﻪ ﮔﻤﺎﻧﻢ ﺫﻫﻨﯿﺘﯽ ﮐﻪ ﺁﺩمها ﺍﺯ ﺧﻮﺩ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻢ ﺑﻪ ﯾﺎﺩﮔﺎﺭ میگذارند ﺍﺯ ﻫﻤﻪ ﭼﯿﺰ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﻫﻤﯿﺖ ﺩﺍﺭﺩ. ﻭﮔﺮﻧﻪ ﻫﻤﻪ ﺁﻣﺪﻩﺍﻧﺪ ﮐﻪ ﯾﮏ رﻭﺯ ﺑﺮﻭﻧﺪ!