eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
برای خودت زندگی کن برای خودت بمیر دیگران دیگرانند هر چقدر نزدیک و عزیز باشند روزی نشانت می‌دهند که دیگرانند:))!
سلام
‏ﺑﻪ ﮔﻤﺎﻧﻢ ﺫﻫﻨﯿﺘﯽ ﮐﻪ ﺁﺩم‌ها ﺍﺯ ﺧﻮﺩ ﺑﺮﺍﯼ ﻫﻢ ﺑﻪ ﯾﺎﺩﮔﺎﺭ می‌گذارند ﺍﺯ ﻫﻤﻪ ﭼﯿﺰ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺍﻫﻤﯿﺖ ﺩﺍﺭﺩ. ‏ﻭﮔﺮﻧﻪ ﻫﻤﻪ ﺁﻣﺪﻩ‌ﺍﻧﺪ ﮐﻪ ﯾﮏ رﻭﺯ ﺑﺮﻭﻧﺪ!
آره میگذره، اما همون که سعدی میگه: بگذشت و چه گویم که چه بر من بگذشت‌...
هرکسی در یه بُرهه از زندگی، دلش می‌خواد از زندگیش فرار کنه . این تنها چیزیه که تو وجودِ همه‌ی آدما مشترکه .
هیچ‌چیز تکان نمی‌خورد و این‌جا بیشتر شبیه عکس است تا زندگی ‌. .
کَس نفهمد معنی ما ؛ مصرعِ پیچیده‌ایم.
فکر می‌کردم آدم‌ها همانطور که آمده‌اند ، می‌روند. نمی‌دانستم که می‌مانند ، ردشان می‌ماند ، حتی اگر همه چیزشان را هم با خودشان بردارند و ببرند . .
و او همه‌چیز را از دست داده بود ، حتی تنهایی را !
ما بلد نبودیم آنچه درونمان میگذرد، به صورت کلمات نشان دهیم. ما عاشقانِ نابلدی بودیم که از حقارت واژه رنج میکشیدند. مارا ببخشید:)))