eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
هرکسی در یه بُرهه از زندگی، دلش می‌خواد از زندگیش فرار کنه . این تنها چیزیه که تو وجودِ همه‌ی آدما مشترکه .
هیچ‌چیز تکان نمی‌خورد و این‌جا بیشتر شبیه عکس است تا زندگی ‌. .
کَس نفهمد معنی ما ؛ مصرعِ پیچیده‌ایم.
فکر می‌کردم آدم‌ها همانطور که آمده‌اند ، می‌روند. نمی‌دانستم که می‌مانند ، ردشان می‌ماند ، حتی اگر همه چیزشان را هم با خودشان بردارند و ببرند . .
و او همه‌چیز را از دست داده بود ، حتی تنهایی را !
ما بلد نبودیم آنچه درونمان میگذرد، به صورت کلمات نشان دهیم. ما عاشقانِ نابلدی بودیم که از حقارت واژه رنج میکشیدند. مارا ببخشید:)))
ما دروغ و پوچ و بی معنی، فراوان دیده ایم.
من از خودم هم خسته شده‌ام، حوصله‌ام را از دست داده‌ام، دلم دارد می‌پوسد، چه تنهایی عجیبی؛
در سکوتِ سینه‌ام دستی دانه‌ی اندوه می‌کارَد.
این حجم از غم، حقِ ما نیست من معترضم، به جوانی که نکردم . .