آدمها معجزه هستند. معجزههایی دردناک که
موقتاً در اختیارِ ما هستند، تا تمرینِ دل نبستن کنیم...
من واقعاً نياز به معاشرت دارم، نياز دارم با آدماى
جديد آشنا بشم ولى هم حال و حوصله طى كردن
مسير آشنايى رو ندارم، هم با هركى یکم آشنا ميشم میبینم فرسنگها از هم دوریم و دنیاهامون متفاوته !.
گفت: هیچکس از دوری و نبودِ هیچکسی نمرده، مُرده ؟
در دل گفتم:
اونایی که مردن، زبانِ گفتن ندارن .
دیوانه ها؛
با خودشان حرف نمی زنند .
آن ها فقط تمام روز را؛ به کسی که نیست بلند بلند فکر می کنند:)))