eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
ما همه احتیاج داریم زمان‌هایی با تنهایی برخورد کنیم و حضورش را حس کنیم تا بیاموزیم چطور آرام باشیم بدون حضور دیگران.
‹اغمــٔـا›
گفتمش بیا عاشقم هنوز خنده کرد و گفت در غمت بسوز . .
من دهان باز نکردم که نرنجی از من مثلِ زخمی که لبش باز به خنده نشد . .
میگفت: چشم بلندترین پرتگاهه !
هیچ‌کس اندوهِ هیچ‌کس را درنمی‌یابد و هیچ‌کس شادمانیِ هیچ‌کس را. آدمی فقط گمان می‌کند که دیگری را می‌فهمد. حقیقت این است که آن‌ها فقط از کنار هم عبور می‌کنند"
عجیب نیست در این زمین گرد میان چند میلیارد آدم همیشه یکی هست که دیگر هیچ کس مثل او اتفاق نمی‌افتد؟:)
در مرداب ِ خویش دست و پا می‌زدیم و می‌آمدند و می‌پرسیدند گِل بازی خوش می‌گذرد؟! آری خوش گذشت و میگذرد ... رفته رفته از گِلِ وجودمان چیزی نماند؛
خیلی ساده، برایمان دردناک است که حتی پیش خودمان اعتراف کنیم که فریب خورده‌ایم.!
زمانی، از دست دادن برای من فاجعه بود. بعدها آنقدر از دست داده بودم که به مرور یاد گرفتم دیگر چیزی برای از دست دادن ندارم...
@AghmaaReza Bahram - Az Eshgh Begoo.mp3
زمان: حجم: 9.5M
عاشق نمیشدم؛ عاشق شدم ببین . ! 🌱
توییت امشب:
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
هیچ وقت آدمی که حتی با فکر از دست دادنت گریه کرده رو ول نکن بهت قول میدم هیچکس اندازه‌ی اون دوستت نخواهد داشت:))!