زمانی، از دست دادن برای من فاجعه بود.
بعدها آنقدر از دست داده بودم که به مرور یاد گرفتم دیگر چیزی برای از دست دادن ندارم...
@AghmaaReza Bahram - Az Eshgh Begoo.mp3
زمان:
حجم:
9.5M
عاشق نمیشدم؛ عاشق شدم ببین . !
#بگوشیم🌱
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
هیچ وقت آدمی که حتی با فکر از دست دادنت گریه کرده رو ول نکن بهت قول میدم هیچکس اندازهی اون دوستت نخواهد داشت:))!
شایدم هیشکی دیگه قوی نیست و هممون داریم ادا در میاریم و فقط بعضیا به این ادا در اوردناشون عادت کردن...