eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
سلام
غم تمام خواهد شد، میدانم؛ اما به گمانم همراه آن، جان هم. .
هزاران من در من است؛ هر یک در حال دریدن دیگری.
حافظه قوی استخوان خورد میکند !
دل به دریا زدگان خنده به سیلاب زنند .
شایدم هیشکی دیگه قوی نیست و هممون داریم ادا در میاریم و فقط بعضیا به این ادا در اوردناشون عادت کردن...
در کوله بارِ قسمتِ ما ؛ غم زیاد بود"
هدایت شده از - ᴛɪʀᴇᴅ
احساساتم را دود کردم برای دوری از بلا
نوشته بود: آدمه دیگه، تا یه جایی چوب احساساتشو میخوره، از یه جایی به بعد ترجیح میده چوب بی احساس بودنشو بخوره؛ لااقل کمتر درد داره
‏آدم گاهی از اندوه‌ خالی‌ست. رنجی ندارد، امّا کلافه و بیهوده ا‌ست! هیچ‌کاری نمی‌کند، و هیچ اتفاقی برایش نمی‌افتد. و این بی‌داستان بودن، چه‌قدر مسموم است . . .
آزادی ما از سفر کردن هایمان معلوم می‌شود. کسی که دارایی اش را برای سفر خرج می‌کند در واقع دارد آزادی ذخیره می‌کند برای روزهای حسرت نخوردن.