ما شخصیت اصلی نیستیم، ما حتی از افراد متفرقه هم نیستیم. ما آدمهای دور از قصه ایم. نه خبر داریم چه میگذرد، نه جهان را نجات میدهیم و نه اهمیت میدهیم چه خواهد شد. صبح به صبح چای مینوشیم و شب به شب سر به بالش میگذاریم !
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
از آب انتظار مزه نداریم و بخاطر همینم هست که انقدر دلچسبه؛انتظار داشتن گاهی وقتا خیلی چیزارو خراب میکنه:))!