‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
از آب انتظار مزه نداریم و بخاطر همینم هست که انقدر دلچسبه؛انتظار داشتن گاهی وقتا خیلی چیزارو خراب میکنه:))!
اما تشکری بیپایان به خودم مدیونم؛
به کسی که بودم، کسی که زندگی کرد؛
با اینکه نمیخواست.