نیازی نیست اطرافمان پُر از آدم باشد،
همان چند نفری که اطرافماناند آدم باشند، کافی است . . .
بهتر است نتوانند شما را درک کنند و بمیرید، تا این که زندگىتان را به توضیح دادن بگذرانید!
من در واقع خسته نیستم
ولی بیحس و سنگینم
و نمیتوانم کلمات مناسب را پیدا کنم.
آنچه میتوانم بگویم این است:
در کنارم بمان و تنهایم نگذار.