eitaa logo
‹اغمــٔـا›
2.3هزار دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
72 ویدیو
0 فایل
من‌ همان‌ خسته‌ی‌ بی‌حوصله‌ی‌ غم‌ زده‌ام پسر بدقلقی‌ ك رگ‌خوابش‌ شعر‌ است . . ‹ کپی‌ با ذکر نام‌‌ اغما › ◝برای‌ِ تبادل↝ @Me_agazadeh◟ ◝خلوتِ‌ اغما↝ @Aghma_ir◟ ◝متحدمون↝ @◟ ‌‌ ◝متولدِ ↝𝟷𝟺𝟶𝟷٫𝟶𝟼٫𝟶𝟸◟
مشاهده در ایتا
دانلود
نیازی نیست اطراف‌مان پُر از آدم باشد، همان چند نفری که اطراف‌مان‌اند آدم باشند، کافی است . . .
مردمِ شهر به مرگِ غریبی مُرده بودند؛
من خیلی وقته که در خلأ تنهایی معلق شده‌ام .
و ما جهان را یک جور عجیبی جدی گرفته ایم..
گر زندگی اینست که من میبینم .. عمری ابدی نصیب دشمن باشد !
تلنبار است در دلهای ما غم‌ های بسیاری ؛
گفت: در چشم هایم چه دیدی؛ که دیگر خوبم هایم را باور نمی‌کنی؟!
بهتر است نتوانند شما را درک کنند و بمیرید، تا این که زندگى‌تان را به توضیح دادن بگذرانید!
ما رنج را احساس نمی‌کنیم، با آن زندگی می‌کنیم...
من در واقع خسته نیستم ولی بی‌حس و سنگینم و نمی‌توانم کلمات مناسب را پیدا کنم. آنچه می‌توانم بگویم این است: در کنارم بمان و تنهایم نگذار.‌