یه شب خیال میکنی فردا رو دووم نمیاری، شب بعدش در حالی سرت رو روی بالش گذاشتهای که داری به خیالات شب قبلت فکر میکنی، میبینی دووم آوردی و گذشت، تموم شد..
اگه خیلی راحت بهش دسترسی داری دلیل نمیشه که فکر کنی اون بی ارزشه!
میخوای ارزشش رو درک کنی فکر کن الان نداریش، میبینی چقدر زندگیت غمگین میشه؟ پس هوای همدیگرو داشته باشین..
‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
آغاز به مردن میکنیم
آنگاه که در مقابل آنچه مهم است سکوت کنیم:))!