‹اغمــٔـا›
توییت امشب:
یه روز میفهمی منتظر گذاشتن آدما
فرقی با از دست دادنشون نداره:))!
حسهایی هستند که اسمی ندارند!
نگران نیستی،اما آرام هم نیستی
غریب نیستی اما اهل اینجا هم نیستی
نه دلت میخواهد بمانی نه آرزوی رفتن داری
دلت میخواهد جایی که هستی نباشی
اما جای دیگری هم نباشی....